Tänder??




Inte länge kvar tills jag åker hem och kryper ner i sängen nu och jag är frusen och trött så det blir otroligt skönt!!
Gossen har sovit i min säng inatt oxå då febern låg på 39,7 igår inann läggdags.. Konstigt med tanke på att den låg på 37,7 hela dagen.. Jag är misstänkssam på att det är tänder som spökar då det är påväg upp en kindtand på båda sidorna nere.. Men får man hosta, blir snorig och slemmig av sånt?? Det låter ju lite konstigt..


Igår hade han stigit upp själv väldigt tyst då Jocke inte hade märkt det men kom och väckte Jocke då han satt fast med fingrarna i strösselburken ;) Han hittar på små hyss på mornarna när han stiger upp själv, tur han inte gjort nå allvarliga hyss..än!! Man får alltid kolla innan man lägger sig på kvällen så man inte lämnat framme nå saker som kan vara farliga eller pennor eller liknande..
Busfrö!! ;)




Kommentarer
Hanna

Snorig kan man då bli då man får tänder :)

2011-04-25 @ 19:58:27
URL: http://wildbee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0