Bullbak



Gud så jag hade svårt att somna igår, gissar att det berodde på att jag sovit 2 timmar på dagen..
Men jag somnade till slut och har sovit som en klubbad säl hela natten tills lillhjärtat kom vid 7 tiden och mös :)
Jocke hade tydligen sovit för länge på morron så han missat bussen och var tvungen att ta bilen så efter att vi ätit frukost så tog vi bussen till hans jobb och hämtade den.. Alwin tycker ju det är så kul att åka buss så han var glad genom hela påklädningen, annars brukar det komma lite gnäll här och där men inte idag när jag sa att vi måste skynda oss så inte bussen åker utan oss :)

Vi skulle ju baka bulla med "mommo" idag så vi behövde bilen när vi skulle och handla till det..
Nu sover gossen och jag och mamma väntar på att degen ska jäsa klart så vi kan baka ut den..
Får se om vi bakar något mer sen eller om vi nöjer oss bullar idag, måste ju hinna sova sen oxå så jag orkar jobba inatt  :)
Gossen lär då iaf vara nöjd för han tycker bulla är jätte gott!! :)





Kommentarer
Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

sötnosen :D



sv: ja verkligen!



ja det är jätte dyrt, det är som du säger att dom borde räkna ut efter hur många timmar dom går.



du får väl höra efter hos någon som kan fixa om headern. hade jag kunnat så hade jag kunna göra det. men har inget program som funkar...

kram kram

2010-09-16 @ 12:04:55
URL: http://shiiitonge.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0