Äntligen!!







Idag har vi haft p.möte och klubbat datum för när nya schemat ska köra igång och det blir den 1a december så jag börjar med natthelg vilket känns riktigt skönt!!
Jag kommer jobba natt en av mina helger och den andra helgen kommer jag bara gå från morron till kväll på lördagen och sluta 17 på söndagen.. Dessutom så har jag halverat alla kvällar som jag har nu så nu kanske man får tillbaka sitt liv och orkar göra saker..

När vi kom hem från jobb och dagis stannade grabbarna ute en stund och skottade medan jag fixade maten innan jag for iväg på spinning..
Hade bokat in mig på pumpen efteråt oxå men avbokade det då min axel inte alls är bra så nu får jag hålla mig till pump en gång i vekcan och sen gå på gymet och spinning ist och det ska jag nog överleva :)
Jag brukar inte tycka spinning är så kul för jag har så dålig kondis men idag var det riktigt skoj och jag blev inte totalt slut på en gång som jag blivit tidgare så det blir bättre :)






Kommentarer
Ida

Okej, det låter ju bra det!

Jag ska göra det någon dag då jag inte jobbar :D



Jo det har gått bra, förutom att det känns som jag ännu inte riktigt kommit in i det helt. Är ju som att man inte minns allt när man inte får jobba så ofta. Men det går ju bra ändå. Sen så är ju min rygg under all kritik, på vägen hem kunde jag inte gå normalt.. Vette fan vad det är alltså!

2010-11-10 @ 21:43:15
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Susanne

Ja,super söt.. Ja,inte kul att frysa..

2010-11-11 @ 11:45:18
URL: http://susannelindvall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0