.





-18 visar termometern så jag är ganska glad att jag slipper vara ute!!
Jocke vill inte ta bilen till jobbet imorron då de är så kallt och motorvärmaren är död så jag får leverera Alwin till dagis och sen hämta hem dom båda två..
Under tiden han är på dagge ska jag kurera mig så gott det går för nu har rakbladen kommit tillbaka så dom lär nog vara där imorron oxå!!
Jag är sällan sjuk men dom få gångerna jag varit det senaste åren så har jag aldrig blivit sådär riktigt förkyld så jag antar att det bara blir nå sånt här halvdant även denna gång.. Suck!!
Träna kan man ju inte heller göra så nu får det fan bli bra så jag kan köra igång igen!!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0