Sugen på fest





Sitter på jobbet och har snart avverkat två timmar på min första natt av fyra så det där med att få fara hem och sova känns för tillfället ganska lågnt bort!!
Det blir en lite knasig vecka för mig till veckan då jag går va min natthelg på måndag morron för att sen jobba delad tur på tisdag och sen natt igen onsdag, torsdag..
Jag hade gärna jobbat natt fram till onsdag ist så hade jag kunnat gå ut på onsdag då det sägs att det ska vara krogfesten här och det brukar ju vara rätt skoj fast jag hade som tänkt att nästa gång jag går ut ska det inte vara nån sån där större tillställning för då är det sååå jävla mkt folk!!
Nåja vi får se om det blir någe utgång snart.. Om inte annat hoppas jag att jag är ledig helgen då kalixdagarna är så man kan gå ut då iaf :)

På tal om utgång så skulle jag behöva nya kläder som man kan ha när man vill vara lite finare..
Dock ska jag inte köpa mig nå sånt förrän jag slängt av mig ett par kilon till!!
Mitt träningskort går dessutom ut på en månad men jag har inte sagt upp det än och det är två månaders uppsäg så ska nog göra det till veckan då det inte känns som att jag nyttjar det nog mkt för att det ska löna sig att stå och betala på det.. Blir nog ett 25 gånger kort som tidigare så man inte betalar för mer än vad man tränar.. Det dåliga är bara att isf är det bara för TC men dom få gångerna jag är på gymet kan jag betala för och skulle jag nu träna mer än jag gör nu så får jag väl skaffa mig ett nytt guldkort igen..
Ska först och främst bränna bort dom sista kilona jag vill bli av med och sen komplettera med träning så man får format till det bättre..
Så sätter ju bandysäsongen igång sen efter sommaren och då hinner jag verkligen inte träna så mkt så det får nog bli såhär :)



Kommentarer
Sandra

Men fan jag jobbar ju helgen då kalixdagen sku vara i så fall... måste söka ledigt.. men du får fan inte ta mitt pass då ;)

2010-05-07 @ 09:35:58
URL: http://sanbjo.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0