Sista natten




Nu har jag bara några timmar kvar av fjärde och sista natten för denna helg sen ska jag sova så länge jag kan imorron för att orka jobba tisdag igen och sen natt onsdag, torsdag..
Det är tur man är ung så man orkar :)
Jag kan lova att det känns i min stackars rygg att jag suttit i tre nätter nu!!
Annars brukar jag lägga mig på soffan mellan varven för att sträcka på ryggen men det är svårt här så jag hoppas vi slipper vara här så länge!!

Har suttit och valt ut bilder som ska framkallas och fixat ihop nå låtar till en skiva så jag får mig nå ny musik i bilen men nu vette tusan vad jag ska sysselsätta mig med nu.. Kanske läser lite i min bok eller nån tidning..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0