Onsdag 100505







Var och jobbade ett dagpass igår och jag måste säga att det kändes värre konstigt då jag mest jobbat natt senaste tiden men nog gick det oxå :) Ledig idag så jag har målat klart i toan samt skrubbat golvet på knä då det kommit lite stänk när elemenetet sprayats men jag tror jag fick bort det!! Förhoppningsvis far vi och inhandlar lister när Jocke slutar så vi får dit dom och sen behöver vi bara vänta på att T ska ha tid att komma och sätta toa och tvättställ på plats så är det bara finjusteringar kvar sen :)

Ska byta kläder nu och börja fara mot dagis och hämta gossen sen kommer Sandra hit med sina hundar så ska vi på prommis i finvädret :) Alwin fick lov att vara på dagis idag så jag skulle få målat klart i toan och det är inte lätt om man har en ettåring hemma som ska känna och pilla på allt ;) Men imorron får han vara hemma då är dessutom pappa Jocke ledig, vi ska båda jobba helg, jag natt och han dag så gossen ska sova i byn hos fammo och faffa så ska vi nog på vårmässan i Luleå på lördag :)



Off to dagge!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0