Innerumsparty





Ikväll har jag haft inredningsparty och det var från företaget Innerum som jag varit på en gång tidigare men nu har dom ju fått in nya saker så det var kul och jag hittade en del fina saker :)
Bjöd på kladdkaka med grädde, saft och kaffe men det var inte det enklaste att baka kladdkakorna då ugnen inte ville bli varm så efter ett tag ringde jag grannfrun och frågade om jag fick komma över och låna deras ugn.. Det hade jag inte behövt göra om jag hade vridit på rätt ratt och inte på den för värmeskåpet så nu slipper vi iaf köpa en ny spis som jag först trodde att vi skulle måsta!! Bra jobbat Emma!! Haha!!



Detta har jag beställt :)


Örngott till gossen


Dalahäst i silver


En postlåda att ha viktiga brev i

Beställde även ett väggord i svart plåt "Welcome" men hittade ingen bild på det




Kommentarer
Sandra

Ååååh postlådan... är sugen som fan på den.. men vilken tur jag inte tog den... jag har ingenstans att ha den utan att de sku se plåttrigt ut :) vilken tur jag inte tog den!

2010-05-27 @ 07:20:12
URL: http://sanbjo.bloggplatsen.se
Anna

ååh en sån dalahäst hade jag velat ha :)

2010-05-27 @ 12:54:52
Theresan

grannfrun ? haha hur gammalt låter inte det. gud vad fina saker det verkade vara.

2010-05-27 @ 13:29:06
URL: http://hotrodheart.webs.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0