En del trött!!






Idag fick Jocke skjutsa gossen till dagis när han for till jobbet för jag verkligen i behov av sömn om jag ska orka hela natten!! Jag var så trött och seg igår så jag avbokade pumpen som jag hade bokat in mig på, hade nog aldrig orkat lyfta stången ens så trött som jag var!!
Så jag sov ändå till 11 idag och sen var jag tvungen att stiga upp för att hämta hem gossen som somnade gott i sin säng när vi kom hem men vaknade efter en timme och var ledsen så tog honom till soffan där han somnade om :) Myys!!

Har sen varit hos mamma och kittat fläskfilé pasta som blev dagen middag.. Göttans!!
Sen hem och sova igen och nu sitter jag på sjukan där jag nu ska spendera två nätter innan jag kan vända tillbaka mitt dygn till ett normalt sådant..
Ska bli sååå skönt!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0