Onsdag 100616





Igår hade jag och gossen hemmamys och vid lunchtid gick vi med Vickan ner på stan där vi skulle
äta lunch på kina, även Ida kom dit :)
Gossen tyckte pizza salladen var supergod och satt och sa "mmmm" hela tiden :) Sötunge!!
Efter lunchen bar det iväg mot Haparanda och Finland där jag för en gångskull knappt handlade något.. Köpte bara en påse med majskrokar till gossen, en ram på Ikea för att den vi haft i hallen med Alwin i råkade han riva ner i golvet här om dagen.. Så köpte jag två potatisskalare..
Vi har hemma vid åtta tiden och då hade Alwin redan hunnit sova i en timme men vaknade när vi nästan var på gården så han somnade inte förrän halv elva!! Tur han inte skulle upp tidigt på dagis idag så han fick sova ut..
Vaknade just efter 8 och han ska inte på dagis förräna halv elva så vi passar på att mysa och busa innan dess :)

Jag ska iväg och jobba en snabbsväng idag men skulle behöva fixa här ute innan ..
Gräset behöver klippas
Rabatten behöver rensas
Blommorna i rabarberna ska tas bort och så skulle jag behöva ta in några för att frysa ner
Den fula rabatten vad vägen skulle oxå behöva rensas lite fast den ska bort

Nå vi får se hur mkt jag får gjort ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0