Snart är helgen förbi





Den här helgen är min första lediga helg på fem veckor!! J ag har jobbat varje helg i juni så det firar jag med två helgers ledighet om ingen går och blir sjuk eller så..
Sen kommer jag jobba varannan helg igen som vanligt..
Dock tycker jag denna sommar känns ganska trist eftersom Jocke jobbar dom här två helgerna som jag är ledig och sen jobbar vi varannan helg var tills 13-15Augusti då vi jobbar samma helg!!
Visserligen är det ju bra att våra helgjobb ingte krockar mer än en gång så vi slipper ha massa barnvakt men det hade ju varit kul om vi varit ledig nån helg tillsammans så vi hade kunnat göra nå men det får helt enkelt vänta tills augusti eller nåt..
Nåja nog hinner vi vara lediga sen :)

Helgen hade jag iaf planerat så vi skulle ta vara på tiden så bra som möjligt :)
Igår åkte vi till Luleå för shopping och hittade inte alls speciellt mkt, inte ens åt Alwin som endast fick en liten badanka men lika nöjd var han för de :)
Jocke däremot hittade sig lite nya kläder och skor :)

Idag har vi varit en sväng till Töre för att hälsa på hos pappa och Siv där även småflickorna var innan vi styrde mot Kypas där det var släktträff för Lovisas pappas släkt och även vi var bjudna..
Alwin har jyrat på hela dagen och inte alls varit speciellt påverkad av alla miljarders knott som var helt överkåta på vårat blod!!

Imorron hade jag tänkt att vi ska ner på strandängarba och kolla läget och efter det får vi se vad vi hittar på :)


Kommentarer
Sandra

Tänk på cashen som kommer med helg obn ;)

2010-07-04 @ 08:31:13
URL: http://sanbjo.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0