Sikken otur





På morron när jag vaknade hade jag fått ett mess av min chef som undrade om jag ville jobba på ett nytt ställe i helgen där det var kris men fick snällt tacka nej då vi har bokat oss en bil och stugan uppe i Kypas..
Det kändes faktiskt trist att behöva tacka nej då det var ett nytt ställe och allt, är ju alltid kul att komma till nya ställen!! Men eftersom detta blev våran enda lediga helg tillsammans så ville jag inte avboka det vi planerat in!!
Jobba gör jag ju sen hur mkt som helst!! Imorron eftermiddag ska jag iaf och hämta bilen som vi ska ha i helgen och jag hoppas den faller oss i smaken så kanske vi köper oss en snart!!

Idag ska jag iväg och jobba 13.30-21 så mamma kommer och är med gossen tills Jocke slutar jobba..
Tills dess blir det att vara ute i solen och kanske jag börjar klippa gräsmattan så det blir gjort!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0