Pissnisse :)





På morron vaknade jag av en liten gosse som ropade på mig så jag gick till hans rum där han satt glad som en lärka i sin säng :)
Tog upp honom och sa att mamma måste kissa så han följde såklart med till toan och tog fram sin potta som alltid annars..
Jag sa att vi tar av blöjan så kan du kissa i pottan och han svarade "ja" sagt och gjort blöjan åkte av men inget kiss kom i pottan, han hade visserligen inte ro att sitta där så länge men lite längre än vanligt iaf så han ställde sig upp igen och jag sa att du måste sitta på pottan och kissa annars tar vi på blöjan..
Han ville ha blöja så vi började gå mot tvättstugan men han stannade i hallen och satte sig på golvet där han såklart kissade!! Jäkla unge!! Hade han suttit en stund till på pottan så hade det nog kommit i den..
Han var iaf väldigt noga med att hålla bort sin vovve och snutte så det inte skulle komma på dom :) Sötunge!!

Nåja, vi tar nya tag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0