Powernap




Fy fan så skönt det var att få vila en timme!! Men jag hade lätt kunnat sova mycket längre för ögonen var riktigt trötta när pojkarna kom och väckte mig!!
Nu står middagen på spisen och jag ska snart slå igång någe ris, gör nån slags gryta idag med skinkstek i, hoppas bara det går o äta sen :)
Efter maten bär det iväg till jobbet för mig och jag har även hört rykten om att jag ska jobba med Sandra, de e najs!! :)

Förresten så har vi nog sålt våran Graco vagn som jag lagt ut på blocket för ett tag sen..
Det ringde en kvinna idag och hennes mamma och syster skulle komma och hämta den imorron på dagen åd dom är åt det här hållet :) Så nu är det bara hålla tummarna för att dom kommer för gossen vill ha en Scooter!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0