Lista


Samtliga förnamn: Emma Helena
Vilken är din sämsta sida? Att jag blir sur och otrevlig om jag är stressad, alldelens för slarvig m.m
Vad får du oftast komplimanger för? Att jag pratar mkt typ, om det räknas som en komplimang
Vad säger du för att imponera på någon? Är mig själv bara
Brukar du skratta för dig själv? Ibland.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Ja det blir säkert skoj :) Är lugnare att fara dit då ****** är, än å va hemma.
Var bor du? Kalix
Trivs du där? Jepp fast jag skulle inte klaga om J ville flytta till Luleå ;)
Äger du några Converse? Nej.
Brukar du bli för full? Var länge sen sist.
Nästa mål i ditt liv: Det vet dom som behöver veta
Hur svarar du i mobilen: Hallå, Hej elle Hej det är Emma
Vem ringde du senast? Syster
Antal timmar sömn inatt: 10
Sov du ensam: Nej.
Brukar du komma i tid: Oftast
Hur känner du dig nu: Lite rastlös och lat
Vad tycker du om dina fötter: Fötter 'är äckliga
Hade du en bra kväll igår: Javisst, busade med gossen och sen var det mys i soffan med film
Favoritdryck på morgonen: Olika
Rakar du benen: Ja.
När brukar du oftast gå och lägga dig på vardagar: 22-00
Är du blyg? Ibland
Vill du hellre ha mail än brev: Både och
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja.
Har du spytt offentligt: Ja.
Är du nöjd med ditt liv: Absolut
Är du allergisk mot nåt? Typ tomat och kiwi
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Olika.
Vad längtar du till? Sommaren.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jepp
Vad är det finaste du fått? Kärlek, vännerna och Alwin
Hur gammal är du: 22
Du samlar på: Inget
När grät du senast: Det minns jag inte
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej.
Vill du gifta dig: Jag vet faktiskt inte
Är du bra på att laga mat: Ja det tycker jag

Är du flygrädd: Ibland.
Är du musikalisk? Nej.
Tror du på ett liv efter döden?
Ja.
Bor dina föräldrar tillsammans?
Nej.
Har du någon gång gråtit dej till sömns? Inte vad jag kan komma ihåg
Senaste låt du hörde?Kesha- Tik tok
Biter du på naglarna? Nej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0