Kvällsbesök




Har haft Ida och Vickan på besök här ikväll och det gillas mycket!!
Det är inte alltför ofta jag får besök av mina kära vänner och jag gissar att det har mycket att göra med vart vi bor och att det kan kännas långt att gå på kvällen när man är trött..
Men snart bor ju Vickan och Stefan mycket närmare så då hoppas jag att vi kan ses oftare!!

Nu ska jag gå och tvätta bort fejjan och sen ska jag snöra mig i säng så jag orkar upp imorron när klockan ringer..
Vi har mycket att hinna med innan vi ska till dagis så det är tur att jag har planerat lite iaf så dagisväskan är packad ;)
Imorron efter lunch hade jag och Ida tänk pallra oss till gymet oxå så då måste jag ju vara utvilad!!



Jag vet att fondtapeten är skitful och att den inte alls passar till den bruna tapeten men det ska vi ta tag i senare!!Men visst ser det skönt ut att krypa ner där :)

Godnatt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0