Torsdag





Idag och imorron är gossen ledig från dagis då jag är ledig så på morron tog vi sovmorron till 8 :)
Mamma kom förbi med tvättservetter som hon köpt åt oss i Boden igår och så fick Alwin ett sandset av moster och kusinerna då han inte fått någon present då han fyllde år och han gillade det verkligen!!
Nu måste bara snön tina bort så vi kan fixa oss en sandlåda :)

Även Ida har varit här och hälsat på och hon hade oxå en pesent till Alwin (påskpresent) som hon köpt när hon varit nere hos sin mamma och hälsat på :)
Så har jag gjort bort och kokat en skinkstek som jag tänkte att vi ska äta till middag idag så då slipper jag fundera på det senare..
Gossen sover (tror jag) han vilade tidigare ute i vagnen men vaknade efter en stund så han var då inte utvilad och har grinat för fullt här så då la jag honom igen..
Och på nån strax kommer Sandra och Erika och hälsar på :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0