Skärstorsdag





Nu är påsken äntligen här men det är grått och trist ute så jag hoppas det blir bättre väder senare!!
Dom har visst lovat regn idag och börjar det regna så slutar jag nog ut crossen ikväll och bara är här hemma med lite folk.. Vi hade tänkt ha fest efter crossen innan man ska iväg till hotellet men har inte sagt det till så många så vi får se hur många vi blir :)
Jocke har inte vetat om han ska jobba imorron eller inte så det har som varit svårt att planera..
Gossen ska vara med farmor och farfar och förhoppningsvis blir det Granholmen så åker vi dit imorron då vi vaknar om det nu inte är skitväder hela helgen då får vi se hur det blir men jag håller tummarna för att det helst inte regnar!!



Idag kommer syster och Mira till Kalix och ska äta påskmiddag med oss hos mamma och så ska syster även följa med ut ikväll :) Hon har inte varit ut här på år och dar så det blir kul!!
Nu ska jag fixa oss frukost så vi kan gå och duscha sen :)


Mira & Alwin när dom var här sist :)


Syster & Jag på hennes födelsedagsfest :)



GLAD PÅSK!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0