Freedag





Är hemma på lunch nu men ska snart börja cykla tillbaka till jobbet fär att jobba 3timmar till innan jag gör helg :)
Efter jobbet ska jag förbi på wiklunds och välja golvmatta till toan så vi får den nån gång..
Förhoppningsvis fixar Jocke tapetlim och bord så jag kan tapetsera i toan imorron (bäst att prova självså man lär sig, så det blir gjort)

Jag hoppas mina helgplaner blir av denna gång!!
Imorron hade jag tänkt tapetsera, Jocke ska byta bromsklossar på bilen
På söndag blir det Haparanda för inhandling av diverse saker och leklandet sen kalas hos Noah som fyller 1år :)
Det är det viktigaste denna helg :)

Nu ska jag dra på min min vinddress och dra iväg i det fina vädret som består av sol/regn/snö :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0