Vart ska man börja




Jag har hur mkt som helst som skulle behöva göras här hemma men vart finner jag orken??
Alwin har nyss somnat så får se hur länge han sover innan han vaknar och vill ha mat igen..
Kanske man skulle ta och plocka undan i röran här.. Det är helt sjuk hur fort det blir rörigt alltså..
Tänk skulle man kunna hålla det snyggt och städat alltid, men det är inte det lättaste när man har en liten gosse som vill ha uppmärksamhet så fort man börjar med nå och får lägga det åt sidan då slutar det lätt i stök..

Jag funderar på om jag skulle ringa och boka mig en klipptid så jag får klippt till mitt hår nån gång annars lär jag ju få ha håret ihopsatt hela tiden vilket är lite tråkigt.. Måste bara höra med mamma om hon kan tänka sig vara barnvakt isf för jag kan ju inte ha med honom direkt..
Ingen som känner för att klippa mig??



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0