Tisdag 090714





Ja då var man uppstigen och sitter och funderar på vad man ska syssesätta sig med idag?
Gossen ligger i sin säng och äter välling och jag sitter här och ska väl snart gå och ta mig nå i magen..
Nu under förmiddagen blir det nog till att fota vårat lilla yrväder, alltså Ida ska göra det så vi får oss nå fina kort ;)

Sen vette tusan vad som sker annars, är riktigt sugen på en Ikea sväng men vet inte riktigt om jag har dolleros till det..
Även en promenad skulle sitta fint men vi får se..
Träningavärken är iaf ett faktum idag, inte mist i magen och det känns ju super!!
Hade ju även behövt träna men det vette tusan om jag har tid med då vi har tvätt i eftermiddag om man inte smiter iväg mellan nå maskiner lr så..
Ja vi får helt enkelt se..



Kommentarer
Josse

Nej innan ikea fanns här så hade jag bara varit nån gång i sthlm och så men då kunde man ju aldrig köpa nå stora saker för det gick ju inte att få hem.



Jo du kan be Ida om mitt nummer och messa ditt till mig så har jag det. Så kan vi åka och hälsa på Emmas bebbe någon dag :) Men de ska väl få komma lite iordning hemma först iallafall innan man dundrar in :)

2009-07-14 @ 10:51:57
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
Hanna

Ja vi fick oss ju en tripp till Happis med er ;)

2009-07-14 @ 16:31:17
URL: http://wildbee.blogg.se/
M I N A

hej. skulle gärna behöva lite hjälp. kommentera det senaste inlägget i min blogg, om du vill hjälpa till! :)

2009-07-14 @ 18:34:44
URL: http://miiinaaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0