Snart bebis??






Jag är så förväntansfull och nyfiken på Emma och mickes bebis så jag är jobbig med henne och messar mkt för att höra hur det går..
Egentligen så är det ju väldigt dumt av mig för jag vet ju själv hur jobbigt det är när folk frågar men jag kan verkligen inte hålla mig!!
3 nätter i rad har jag vaknat flera ggr för att kolla på telefonen och se om det kommit något mess om någon bebis men än så länge har det inte kommit något.. Igår drömde jag dessutom att dom fick åka in och då skrev jag det till henne när jag vaknade men tyvärr var jag ingen sann drömmare..

Nåja jag håller tummarna för det snart kommer ett litet knyte :)




Tänk snart är det 6månader sen Alwin var såhär liten



Och nu är han såhär stor



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0