Onsdag 090722





När klockan var tjugo över 7 och Jockes väckare ringde för hundrafemtioelfte gången så vaknade även Alwin så jag gick upp och gjorde mat åt honom och gissa vad Jocke gör då, joo han börjar busa med Alwin i sängen så jag ropa att börjar du busa med honom så får du stanna hemma med honom oxå för jag var så trött och ville sova mer..
När han ätit upp vällingen så var det självklart ingen fundering på att sova vidare så det var bara pallra sig upp..
Visserligen har vi sovit gott inatt men jag var som ändå trött..
Vid 3tiden inatt vaknade Alwin och var ledsen och då var det även kiss i sängen så jag tog upp och tvättade honom för att sedan byta lakan i hans säng men han fick sova med oss då han var så ledsen och efter det har han sovit som en stock, har endast vaknat en gång och velat ha tutten..
Man blir ju nästan sugen att låta honom sova med oss alltid när han sover så bra då men det ska vi inte göra till en vana då kan det bli jobbigt och vänja bort sen för han är ju så duktig och sova i egen säng och har varit det sen början..
Självklart får han ju sova med oss om han är sådär ledsen!!

Nu sitter gossen här på golvet och leker för fullt och jag ska snart gå och ta mig nå frukost..
Idag hade jag tänk ta cykeln och rulla ner till Ok för att pumpa däcken som det är ganska lite luft i och sen en sväng och kolla in stan..
Nu ska här cyklas då mamma har en ny cykel så gossen får åka :)
Så hade jag även tänkt göra med frasgodis för det är inte alls många kvar och ikväll kommer ju tjejerna på fika och efter det ska vi gå ner till valhall och sitta :) Blir nog trevligt!!


Ska lägga upp nå bilder på mina presenter typ imorron om jag kommer ihåg :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0