Nu blev jag lat





Ähh jag skiter i att publisera det där jävla inlägget det blev så jobbigt!!

Hur ska haver så har jag ju knappt varit hemma nå den senaste veckan förutom på kvällarna så jag har som inte hunnit med allt jag velat..
Har haft köket fullt i disk och annat skrot och massa annar stök överallt.. Nu har jag iaf diskat bort allting och fixat till där inne så då är det gjort..
Bara all jävla tvätt kvar att vika då och sen måste man väl köra nå varv med dammsugaren oxå.. Som vanligt så är det ingen annan som gör ett skit här så man hinner bara få det fina och städat överallt innan man får börja om igen..



Igår var ju jag och Ida på en cykelrunda, vi hade tänkt cykla till Gammelgården och tillbaka men när vi var vid Björknäs så kom Ida på att hon ville äta jordgubbar så vi svängde av mot Kälsjärv efter grusvägen.. Sen när vi kom fram fick vi oss jordgubbar direkt från landet och gud så gott det var!! Sen cyklade vi hem igen.. Det blev en runda på typ 2mil och skönt var det!! Min nya racer går ju hur bra som helst!! :)



Jag har inget vettigt att skriva så jag g¨år väl och viker nå tvätt innan jag häver mig i säng..
Ska försöka fixa nå bilder oxå nån dag :)


Kommentarer
Marlene

Tvätta och städa är så sjukt drygt och tråkigt!

Hoppas att du får en bra dag idag! :-)

Kram

2009-07-30 @ 10:21:56
URL: http://marlenesliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0