Måndag 090713




Idag har vi varit och rännt mest hela dagen lång..
Just innan 11tiden gick jag Alwin och Ida till mamma för att lämna Alwin där medans vi for på gymmet sen när vi tränat klart gick jag tillbaka dit och fick mig lunch sen har jag tvättat mammas bil innan det var dax att fara hem och duscha och kirra middag..
Sen har vi varit med mamma och handla och efter det har vi varit och kört runt lite här och där..


Kom på idag att jag kanske borde börja baka lite om jag ska ha nå fika och bjuda på nästa vecka då jag fyller år men det känns som jobbigt så vi får se hur det blir med den saken..
Dessutom har min önskelista blivit lite längre så jag kanske delar med mig av den här nån dag ;)
Btw så har min plattång har gett upp!! :(
Igår när jag skulle platta håret blev den bara ljummen så inte gick det att få håret platt då heller..
Provade idag och den blev inte varm då heller.. Jag klarar mig absolut inte utan plattång då jag använder den typ varje dag!!
Men min kära vän Ida har varit snäll och lånat ut sin till mig så får jag ingen i presnt så får jag helt enkelt köpa en själv!!


Ne nu ska jag kolla efter lite prylar på nätet innan jag ska häva mig i säng




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0