Lördag 090704





Är sommaren över nu lr vad??
Säkert kommer det vara grått och trist nu resten av sommaren bara för att vi alltid har sån jäkla otur med vädret!!
För mig får det gärna vara trålande sol varje dag och så kan det få komma någon regnskur på kvällarna lr nätterna när man ändå sover..

jocke jobbar i helgen så jag tror nog jag och Alwin blir hemma idag och kanske städar sen om jag finner orken till det.. Det skulle behövas!

Igår fick jag mig långt hår så nu är det bara till att hitta någon som vill klippa till det på mig så jag kan ha det utsläppt för inte är det ju så snyggt när det inte är ihop klippt.. Vissa går ju runt så och tycker dom är så fina i håret men hur snyggt är det om ens eget hår slutar typ vid axlarna och sen har man hårförlängning som är typ 1dm längre.. Nåja nog om det..

Nu ska jag göra nån nytta





Gladis :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0