Jordskalv




Jag antar att dom flesta kände jordskalvet som var idag??
Jag och Alwin låg och vila och jag höll just på att somna då det börja dåna och hela huset skakade och det knakade överallt, tänkte först att det var någon sånt men sen tänkte jag att det kanske var något annat men då ringde Jocke som oxå hade märkt av det då jobbet då datron börjat skaka massa.. Nå det var ju en 3a iaf så det vore ju konstigt om det inte kändes..


Nu sitter jag och väntar på att Jocke ska komma hem från jobbet så vi kan grilla för jag är hungrig!!
Sen ska jag fixa i ordning här och även mig själv innan flickorna kommer :)



Kommentarer
Hanna

Ja, det var fan läskigt. Är ute i stugan så vi kände det! Och du, grattis i efterskott! Jag skäms, jag glömde igår ;)

2009-07-23 @ 00:24:38
URL: http://wildbee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0