Inge vettigt alls





Sitter här för mig själv i mörkret, gossen sover och Jokce är i Morris stuga tror jag det var..
Tror inte chansen är så stor att han kommer hem inatt så det blir nog bara jag och gossen inatt..
Ida och Tesse har nyss farit hem och jag sitter och är hungrig men jag ska INTE äta något den här tiden!!
Imorron måste jag verkligen ta mig till gymet lr på en cykelrunda och är det fint väder så hade man ju behövt sola oxå!! :)
LK blir det iaf på kvällen med Tesse, det blir nog najs!! :)



På familjeliv så har man kunnat göra en fotobok gratis som jag hade tänkt göra men har varit alldelens för seg och idag var sista dagen så då orkade jag inte börja stressa ihop någon.. Det var ändå en billig en så det kan man ju betala själv om man vill göra en..
Men jag ska då ta och knåpa ihop en här snart hur som helst!


Jag tror bestämt jag ska gå på bloggrunda nu innan jag häver mig i säng..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0