Dålig uppdatering




Jag kan nog hålla med Hanna om att det varit lite dålig uppdatering några dagar men vi har varit på Granholmen i helgen så det förklarar ju saken :)
Som vanligt så har det varit hur skönt som helst att vara där ute och slippa alla måsten och bara vara..
Igår var vi även och fiskade men utan napp även denna gång.. Vi har verkligen otur med fisket så det ska vi nog inte satsa på men inte ger vi upp för de..

Jag sitter och spånar och funderar varje dag på hur man ska inreda i huset och har även börjat skriva en liten lista på vad vi måste köpa..
Det kommer ju behövas en hel del men såna viktiga saker som gardinstänger, lampor gardiner m.m får det bli först så det ser ut som ett hem iaf..
Vi har ju bara 4 fönster här och där är det 7-8 stycken så då behövs ju stänger och när det är flera fönster i ett och samma rum så behövs det ju par i gardiner annars ser det ju knasigt ut.. Fast Jocke säger att vi kan vara utan och ha nere persiennerna ist men det skulle ju inte vara så fint..
Men jag har ju ett tag på mig att planera och sen så behöver man väl inte ha så himla bråttom med allt när man väl flyttat in..
Nytt köksbord har vi ju iaf beställt och det skulle komma i början av augusti så skulle vi behöva köpa oss trädgårdsmöbler oxå nu när dom rear ut sånt så sparar man lite pengar på de för egentligen så behövs ju inte det förrän nästa år men kan man fynda så är ju det bra :)
Nog surrat om det, jag skulle annars kunna skriva hur mkt som helst om det men det får ni läsa och se mer om sen när vi flyttat :)


Imorron är det måndag och Jocke jobbar så vi får se vad jag och Alwin hittar på.. En promenad (någon som vill följa?) skulle vi iaf behöva ta oss och så skulle jag behöva fara en sväng på gymmet oxå om mamma kan vara med Alwin under tiden..

Ne nu ska jag göra mig klar för sängen för jag är så jäkla trött..
Vi bestämde oss för att sova tidigt idag så vi är utvilade imorron hela bunten :)

Godnatt


Kommentarer
Jenni

Jag och mina flickor är på, bara att höra av dig! ;D

2009-07-12 @ 23:06:43
URL: http://sandrajenni.blogg.se/
Hanna

Tack så jätte mycket! :)

Jaa, visst har hon, tiden bara springer iväg. Joo vi måste ses, i veckan? :)

2009-07-12 @ 23:55:00
URL: http://wildbee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0