22år gammal




Jepp då har man gjort bort och fylla år ännu än gång men inte vet jag om jag känner mig nå äldre och klokare för de..
Idag har det varit fullt upp hela dagen med besök och fix..
Vid 11 tiden kom första gästerna och sen har det rullat på..
Jag har även varit och köpt mig en cykel så vi har oxå hunnit vara så gossen fått prova åka cykel :)
Mamma och pappa sponsra så jag behövde inte betala den helt själv vilket känns bra då jag snålat ett bra tag nu fast jag behövt en ny hela sommaren..


Jag är dödstrött nu och ska gå och lägga mig så man förhoppningsvis får sova någon extra timma inatt..
Hoppas gossen får sova nu hela natten utan att vara ledsen!!



Kommentarer
susanne

Grattis på födelsedagen.

2009-07-21 @ 22:30:36
URL: http://susannelindvall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0