Muffins






Nu känner jag mig ganska effektiv.. Känns som att jag fått gjort en del idag.. Vid 11 for jag och Ida iväg för att handla men först var jag tvungen att fara på bygg och trä och kopiera lägenhetsnyckeln så nu har vi äntligen en extra om det skulle behövas och sen var vi i gallerian på apoteket och självklart på hemköp och köpte ananas så det lär jag ju ska äta ikväll :)

Sen när jag kom hem så åt jag lunch och la mig och vila för jag var så trött.. Sov typ 1.5timme så sen var jag som ny igen och då började jag baka muffins :) Blev som jag skrev tidigare kladdmuffins och dumlemuffins och gott blev det!! Så nu har vi lite fika att bjuda på om det kommer nå nyfikna människor och vill snossa bebis sen :) Har redan fått några anmälningar.. Hehe
Till middag har vi ätit lax och potatis.. Mums!!

Nu sitter jag här i min sköna fotölj och vilar mina trötta fötter och min trötta rygg och på en stund får jag främmande.. Therese skulle komma och hälsa på så då har jag ju nån att prata med för Jocke for nyss på träning..














Imorron blir det att stiga upp tidigt för vi ska vara i Sunderbyn 9.30


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0