Ljuvliga fredag






Jag och gosen steg ju som sagt upp ganska tidigt idag och inte länge efter att jag skrivit inlägget så somnade han i min famn så vi gick och la oss i sängen för att vila en stun sen vakna jag halv tolv halvt i panik för vi skulle ju bara vila en liten stund, lr iaf jag :) Men mysigt hade vi det fast sen var det bara studsa upp för vi hade bokat tvättstuga 11-16 och vi behövde verkligen tvätta så det har Jocke gjort idag :) Tur jag har lärt honom hur man gör så han oxå kan ;) Han har varit helt underbar dom här dagarna och lagat mat och tvätta mm och nu är han bara hemma med oss en dag till för på söndag börjar han jobba igen.. Blir trist och tomt men vi får lov att sysselsätta oss om dagarna och det tror jag nog inte kommer bli så svårt :)



Jag gissar på att Alwin vill ha mat om en liten stund och då ska vi passa på att se oth för nu är det länge sen vi sett :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0