Bubbelvatten





Igår när vi skulle fara till Sunderbyn så blev jag sugen på bubbelvatten men dert är inte så länge sen jag lärt mig dricka det så det måste vara med nån god smak för att jag ska tycka om det och vi har ju inte nån sån essens till sodastreamern så jag tog en sån där citronflska från kylen och stoppade i lite av det och det blev jätte gott :) Så nu har jag nyss gjort en till flaska med bubbelvatten som vi dricker :)
Det borde ju vara mkt nyttigare med sånt än det man köper som är till för sånt för där i lär det ju vara massa socker och skit..? Inte för att jag vet vad som är i sen sån där citron men ändå :) Dessutom så är det ju mkt billigare!!


Pröva det ni oxå :)


Kommentarer
Ida

Mmmm, jag älskar att göra så där. Smakar ju som Loka Citron tycker jag :)



Kul du blev glad för presenten, kul att överraska folk :) Vad är det för bok du läser?

2009-01-10 @ 19:22:42
URL: http://storasysteryster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0