Vaken före fan







Usch och fy så trött jag är idag!! Alwin vakna 4.30 och fick mat och ren blöja sen ville han inte sova nå mer.. Fick honom att somna typ 40min på mitt bröst men sen gick det inge mer så nu har vi varit vaken några timmar och jag börjar undra när han har tänkt sova för han verkar då inge trött här han ligger och pratar :) Mammas lilla sötunge ;)
Han somnade tidigare än vanligt igår 20.30 så kanske är därför han inte ville sova nå längre så ikväll ska jag försöka få honom att somna lite senare.. Nåja jag ska inte klaga det hör ju till att få lite sömn :)

Sitter iaf i morronrocken och jag har då inte tänkt klä på mig för när Alwin somnar ska jag oxå sova annars kommer jag inte orka hela dagen.. Så jag hoppas att ingen har tänkt komma hit idag för jag tänker då inte öpnna dörren bara så ni vet!! :)

Nu ska jag ta mig nå i magen..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0