Mitt ute i den mörka skogen




Jaa här sitter jag mitt ute i skogen och det är alldelens mörkt här utanför.. Konstigt nog så är jag inte det minsta mörkrädd och jag har inte tänt många lampor i huset vill jag lova.. Nova sover och har gjort det sen åtta typ.. Hon somnade på en gång när jag la henne :) Jag måste bara berätta, när Therese och Thomas är med så springer hon omkring och lever om som jag vet inte vad.. När hon inte får som hon vill så slänger hon sig på golvet och tjurar.. SÖT UNGE!! Men när man är själv med henne, alltså bara inte hennes föräldrar är med så är hon hur lugn och snäll som helst :) Men så är det ju med dom flesta barnen.. Som när jag kom hit tidigare så blev hon jätte glad och ropade "Emma kommer" så höll hon på o kuta runt i hela huset och var allmänt tokig men sen T och T farit så har hon suttit som ett tänt ljus i soffan och sett på film och varit hur snäll som helst :) Mosters lilla gumma :)



Nova på Nordpolen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0