Höstdag






Måste säga att idag har det varit en himla fin höstdag, synd att man inte har varit ute och myst..
Undra när vi ska fota höstbilder Ida?? ;)

Idag har jag plockat ännu mer här i lägenheten men det blir inte så mkt gjort när jag sätter i gång för min ork räcker inte till så jag får liksom ta det eftersom.. Skulle som vilja göra allt på en gång men det funkar som inte.. Skulle behöva ta en riktigt höststädning och byta lite gardiner och så men det får vi se när det blir..
Nu sitter jag och väntar på att Jocke ska komma hem för det är så trist att vara själv..
Idag får han äta middag själv för jag var så hungrig vid fyra tiden så jag var tvungen att värma mig mat..
Laxlåda från igår :) Mums!!

Ähh nu ska jag sluta svammla här :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0