Bandy i pissvädret






Igår jobbade jag till 17 och efter det for jag till Ica och hämtade ut ett Ellos paket med ett par skor och en tröja åt mig och även lite kläder till bebis :) Efter det for jag till mammi och åt middag för att sen skynda mig hem och ta på mig varma kläder för en bandykväll i Haparanda i pissvädret..
Åkte dit med Jockes mamma och lillebor.. Vi kom fram vid halv sju och matchen började inte förrän sju så vi var in på barnens hus där jag köpte en åkpåse och även på Candy world för Fredde ville ha godis :) Sen for vi till bandyn och det var ju en himla tur att det var tak och lä på läktaren för det blåste och duggregnade som faun.. Och på isen såg det ut som en enda stor bassäng :)
Matchen gick inte sådär jätte bra 10-2 till finnarna..

Får hoppas att det går bättre nästa gång :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0