63 dagar





Nu är det nämligen så att det är 63 dagar kvar till Julafton och jag börjar känna lite panik över vad jag ska köpa åt alla..
Känns som att jag måste göra bort att handla julklappar ganska snart för det är ju trots allt bara 2löner nu innan jul plus att jag inte tror att jag kommer ha orken att springa i affärer sådär i sista sekund som jag alltid annars brukar göra.. Mitt det är så kanske jag inte nes har tid med det för att vi är på BB ;) HIhi

Dom viktigaste att köpa juklapp till är ju
Mamma
Storasyster
Lillasyster
Gubben
Nova

Så egentligen så borde det inte vara så jätte svårt :)
Jag har sagt att jag inte har råd med nå dyra julklappar i år eftersom vi har så mkt annat att lägga pengarna på nu till lill'n :)
Men det är ju inte vad man får utan att man får nåt som räknas :)


Dessutom så fyller Nova 2år den 11november och mamma fyller 50 den 5december så då måste man ju köpa presenter till dom :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0