Min näsa rinner





Gud vad jag snorar och håller på alltså.. Kommer ju typ få sår i näsan innan det här går över.. Himla mysigt att veta va :)
Jag hoppas verkligen att jag kan sova bättre nu inatt och slipper hosta som jag gjorde inatt för då blir jag galen.. Är ju så himla jobbigt när man bara ligger och hostar så man inte kan sova.. Nu sitter jag och dricker thé iaf så vi får hoppas att det blir bättre av det..




Shit my god vad det trycker på neråt när man sitter alltså.. Ibland gör det faktiskt rätt så ont och man typ lyfter från stolen lr vad man nu sitter på.. Men som min syster sa igår när jag satt i bilen och hade ont "det är ingenting jämfört med hur ont det kommer göra sen"
Jag är ju trots allt ganska van att ha riktiga jävla smärtor i magen så jag har alltid sagt att när jag ska föda barn kommer det gå hur bra som helst så vi får ju hoppas på det :) Nog för att jag föväntar mig att det kommer göra mkt ondare än jag haft tidigare. .
Kan det inte bara komma riktiga värkar nu så vi får snossa på våran bebis :)


Kommentarer
IdaR

Åhå knäck, inte dåligt.. :) Jag har också bakat pepparkakor mest för att det luktar så gott när man bakar.. :)

2008-12-05 @ 08:27:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0