Dan före dan









Snart har man varit vaken 12timmar och jag börjar vara sugen på att gå och sova men det får nog vänta några timmar..
Vi fixade aldrig skinkan igår så det ska göras när Jocke kommer hem..
Hade tänkt plocka undan lite grejer som ligger framme här oxå så det är fint imorron när det är julafton..

På morron vid 9tiden for jag till mamma och ställde in mercan i garaget med värmeren på där den stått hela dagen och tinat för den var verkligen som en iskub när den stått flera dagar.. Sen åt jag frukost en gång till fast med dom då  det hade ju gått över 2timmar sen jag åt gröt så :)
Sen har jag mammi och syster varit på stan och handlat det sista inför julafton och när vi sen kom till mamma så åt vi lunch coh efter det gck jag och vilade en timme vilket var behövligt..




Det är ännu hur lugnt som helst i magen så det blir nog ingen bebis i julkapp :(
Men man ska ju inte sluta hoppas iaf :)


Nu ska jag ta och göra lite nytta här


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0