Höstlov

 
 
 
Förra fredagen gick jag på en veckas ledigt med barnen som gick på höstlov - vi började helgen med Halloweendisco för di små , även kusin Mira var med dom och under tiden hängde jag med syrran och Nova och hälsade på hos mammsen. 
 
 
 
På lördagen var vi  på Alices dop och sedan var vi hela gänget och käkade grillbuffe på Roady och sen följde Alma med kusinerna hem till Persön . Söndag spelade Alwin säsongens första bandycup och måndag åkte vill till Luleå för shopping och hämta hem Alma och sen stannade Alwin kvar hos kusinerna 😊
 
 
 
Tisdag vart de bad på Piteå havsbad även det med syrran och kusinerna sen hängde Mira med oss hem. Onsdag bad här på badhuset och sen bandykul på IP i spöregn - hela isen var som en enda stor pöl och barnen var genomblöta men nöjda 😅
Har hunnit med ännu mer shopping och bad osv . Kan lova att vi inte gått sysslolösa, har knappt hunnit sätta ner arslet i soffan ! Fullt ös medvetslös men såå kul att kunna vara ledig och hitta på saker med barnen 👌
 
 
 
 
 
När Alla barnen plus hundarna åkt i fredags for jag till Lovisa och hjälpte dom lite i lght sen när jag väl åkte hem och la mig sov jag såå himla hårt så gick med huvudvärk hela dagen på jobbet igår.. 🙊
Hårt med lov!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0