Värmen!!

 
 
 
 
 
 
Okey , låt oss tala om värmen!!! Fy fasen så skönt!! Nu hoppas jag innerligt att detta håller i sig - det enda som saknas är en pool eller en sandstrand med lagomt varmt vatten att svalka sig lite i!! 
Det enda jag har att klaga på är att kontrollen till luftvärmepumpen är spårlöst borta så att kyla ner huset går det sämre med ... 28 grader här inne i em/kväll så jag kör med korsdrag!!
 
 
 
Jobbat i dagarna två och svettats i solen på altanen på jobbet - man hade ju verkligen velat klä av sig en aning men jobbar man så gör man och jag får väl va glad att jag kan ha linne helst på jobbet, de är de ju inte alla som kan/får 😥 Gått långpromenad både igår och idag och höll halvt på flyta bort  😂
 
Fick hämta en gosse på skolan på fm som var trött då han knappt kunnat sova inatt och hade tandvärk men som tur var så var mamma/mormor ledig så han kunde komma till henne.. Vi fick ta läkartid 15.20 så från kl15 tog jag vab.. Visade sig vara ett hål under en lagning dom gjorde för ett tag sen i en kindtand så det slutade med att dom fick dra ut den.. Stackars hjärtat hade det så jobbigt och tyckte det gjorde så ont trots 3ampuller med bedövning 🙊 Stor och spretig rot så inte så konstigt! Han har sen mest legat på soffan och vilat. Ikväll somnade han på stört efter en Alvedon så får hålla tummarna han får sova hela natten utan att ha ont!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0