Tunga steg

 
 
 
 
Dagens promenad var ganska jobbig, oplogade gågator trots att de inte hade kommit så mkt snö men var som ändå slirigt så gick på vägen där de fanns möjlighet..blåsigt och snön yrde från träden , annars var graderna osv helt rätt.. Milly hade det jobbigt med kortbenen och snö som fastna under tassarna trots att jag sprayat henne.. Nå vi skrapade ihop halvmilen iaf som jag har som mål att gå minst, samt att gå varannan dag!
Alma hängde med gammelmorfar under tiden 😊
När vi sen kom hem har vi bara slappat och myst på soffan ❣
 
 
 
 
 
 
Imorgon ska jag och lämna blod så jag håller tummarna att jag har bättre värden än sist jag lämna så jag slipper må som jag gjorde efter den tappningen... Var helt sjukt hur slut jag var två dagar efter, orkade knappt stå på benen.. 😥
Denna ggn fick jag ändrat tiden då en patient behöver mitt blod och ska tankas nästa vecka - det är ju ändå rätt coolt, när man vet att ngn behöver mitt blod nu liksom! 
Så blir vila från träning imorgon så hoppas jag att jag orkar träna på torsdag igen! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0