Så gick man på helg... eller?

 
 
 
Gick av helgens jobb imorse och skulle va ledig till onsdag men då ringde kollegan under dagen och frågade om jag kunde ta hennes natt imorgon så tar hon min torsdag så då får jag längre ledigt till helgen ist  . 👍
 
 
 
Var precis lika trött och slut i kroppen idag som jag varit hela helgen men hade bokat lunchspinning så var bara att ta sig i kragen! Blev först 1 timmes gym sen snabbt iväg och hämta Alma på fsk och tillbaka för spinning.  Idag hade jag verkligen allt med mig - styrkan , energin i benen och flåset satt som smäcken👊 
Måste varit helgens vila, dopfika, pizzan och godiset man tryckt i sig! 😃🙊
 
 
 
 
Hunnit hälsa på Ellen och hennes mamma en snabbis för att lämna hennes doppresent som aldrig hann komma innan dopet.  Hon har börjat skratta och prata massor - så söt 😍💜
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0