Härliga torsdag

 
 
 
Strålande sol och man känner sig så pigg och full av energi så fort det börjar vara ljusare! Härligt !
När jag gick av imorse vart de raka spåret hem o bädda ner mig under filten för att bara ta de lugnt..  Är så skönt komma hem till ett tyst hus och bara ta de lugnt en stund innan jag far och tränar eller promenerar eller vad man nu gör.. 
 
 
 
Jag hade en plan inför dagens gym och de var att jag skulle springa 30min minst - om man ens kan kalla det springa för fort går de ju inte 🤣 
Men alltså det är för trist springa på bandet och så fort jag känner att det blir för jobbigt eller för trist så kliver jag av... Jag behöver springa utomhus där jag måste ta mig från ett mål till ett annat för att inte kunna ge upp för lätt... Nåja, nån gg kanske det händer 😃
 
 
 
 
Sen blev de iaf axlar och lite armar . Måste nog börja träna mer eller längre pass så kanske man får välsvarvade axlar någon gång - hade varit 👌 Snyggt äre!
 
 
Även fyndat mig ett par nya skor 👍
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0