Fredagsfeeling

 
 
 
Startade dagen med att köra Alwin till slalmbacken för friluftsdag med skolan.. Alma orkade inte alls komma med utan ville stanna hemma och mojja - när jag kom hem stod hon ute på snöhögen med skidorna på, hon hade visst glömt att hon inte får gå ut när hon är själv 😃🤔
 
 
 
Blev även fredagsträning på gymmet idag , lite senare än vanligt men skönt med väldigt lite folk! 
Kände mig väldigt trött och seg i kroppen men fick ändå till ett bra ben/rumpa pass med lättare vikter och fler reps - sånt behövs oxå ibland! Pressade ut det kroppen orkade och sen typ snubblade jag runt då jag knappt orka lyfta på fötterna när jag gick 🤣 Bra pass alltså! 
 
 
 
Imorgon väntar slalonåkning i Pullinki, hoppas benen är med på de! 😁
 
 
 
Kolla in tröjan jag fick av mammsen igår 👌
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0