2018-03-08

 
 
Vilket härligt sportlov det varit hittills - vi har gjort ngt kul varje dag! Kul när tiden finns att hitta på saker på dagarna! 
I tisdags vart det badhuset och efter badet åkte vi hem för lunch innan vi for iväg på hundkurs som Alma och Smilla var på - Alma tyckte det var så kul och vill gärna fara fler ggr.
På onsdag em körde vi Alwin till mormor där han bestämt sig för att sova över - skönt med lite lugn o ro och slippa syrran ibland. 🙊
 
 
 
Igår när jag gick av hade vi apt så Alma följde med pappan på hans jobb och "jobbade" och när jag mötat klart hämtade jag upp henne och körde även henne till mormor då jag skulle träna. 
På kvällen var vi och bowlade, vi har pratat om det hur länge sen helst men sen stängde bowlingen och nu när dom öppnat igen var de bara häva sig dit. Både barnen tyckte det var jättekul och duktiga var dom !'😊
 
 
 
 
 
 
 
Nu väntar jag på att slashasen Alma ska bli klar så hon kan gå ut med grabbarna medan jag ska iväg på promenad , sen är planen slalombacken.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0