2018

 
Nytt år, vad passar då bättre än att starta igång med att blogga igen! 😊
Tänk skriva några rader länge men aldrig kommit till skott så vi får se hur många inlägg jag får till iår.
 
Har äntligen blivit uppsagd/avskriven från min egna tjänst jag haft på ett annat jobb men inte varit på sen början på 2016 då jag gick över till nattpatrullen och hade sedan tur att hamna där jag nu jobbar.
Så himla skönt veta att jag absolut inte behöver gå dit mer då jag inte alls trivdes! 
Sen att jag fick ett så himla bra jobb 2minuters gångavstånd hemifrån kunde ju inte bli bättre, win win!
 
Sagt upp Alwins fritidsplats då han inte är för mer än    1-2 dagar i månaden och klarar sig fint själv hemma själv den stunden, stora killen!❤
 
Även kommit igång fint med träningen här igen efter årsskiftet så nu hoppas jag sömnen inte krånglar så mycket så jag orkar med sånt jag mår bra av. Denna jäkla sömn alltså, kan inte somna som vanligt folk om kvällarna utan spikmattan och ex någon dokumentär i öronen för att inte allt annat ska börja snurra i huvudet så man ligger vaken. 
 
Nu ska jag studsa upp från soffan och ta på mig något annat än one piece - kröp ner i den under filten och tog en liten vila efter jag duschat efter träningen tidigare. Alma däckade hon oxå, jobbigt börja före fåglarna 😊 Idag har vi tur och blir bjudna på middag hos mammsen!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0