Tröttare än tröttast

 
 
 
Alltså denna hemska trötthet som kommer till och från med jämna mellanrum, som gör mig till ett vandrande lik.. Förstår inte hur man kan vara så sjukt trött så man känner sig helt golvad, kroppen blir som spagetti och man vill helst bara lägga sig och sova!
Trodde det var något tillfälligt igår då jag varit igång , jobbar från em till morgon sen vara hem och rodda allt med frukost osv med barnen, åkt slalom flera timmar osv och sedan tillbaka till jobbet..  
Men känner mig lika trött och framförallt helt slut även idag! Tagit mina vitamintabletter och även järn så få se då.. Varit på sjukan tidigare då jag gått såhär en längre tid men allt ser bra ut på proverna..?
 
 
 
Fick iaf till ett pass på gymmet och sedan var jag på lunch spinningen - dog lite där på cykeln så jobbigt de var idag! Hade inte alls samma krut i benen idag.. 
Nu måste jag nog ta mig en vila på soffan om jag ska orka med ngn bio ikväll..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0