Träningsvärk, städ och plock.

Ni vet när de känns sådär himla motigt att ta sig iväg och träna och man känner att det är ingen idé fara för jag kommer ändå inte prestera.. Så kändes det igår!
Jag hade legat vaken från 2 och nån timme framåt innan jag somnade om igen så när klockan ringde kändes de som att jag just somnat . 
 
När jag gick hem 7.30 ville jag bara hem och sova men hade apt och efter den var planen att åka till gymmet och värma upp på bandet 20-30min och sedan köra ben. Var väldigt nära på att sluta ut träningen och åka hem ist men jag for dit och tänkte att jag gör de jag orkar.
Blev 16minuter på bandet och sedan några snabba benövningar men med tyngre vikter än annars samt ketterbellswing och sumosquat med ketterbell och ja, det känns endel idag vill jag lova ! 
Så var ju himla tur att jag for!
 
 
 
Idag har jag båda barnen hemma , Alma är ju ledig med mig men Alwin vart värre hängig igår efter vi käkat hos mamma och hade så ont i huvudet.  Så kom han vid halv 5 i morse och hade ännu mer ont så han fick en huvudvärkstablett och somna om sen fick han stanna hemma och vila när vi ändå är hemma. 
 
Ska ta försöka ta tag i huset som är upp och ner så börjar med dammsugning och plock och mammsen skulle komma och vika tvätt 😃👍 
Ikväll ska vi på öppethus i förskoleklassen med Alma och sen ska jag på massage - längtar ihjäl mig! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0